Pagini

marți, 20 septembrie 2016

S-Provocarea de marți pentru ziua de miercuri

Ateneul Român văzut printr-o structură metalică despre care aproape nimeni nu știe aproape nimic. Foto: Calin Hera
În cazul în care nu v-ați dat seama, dar până și eu m-am prins, am intrat adânc și temeinic în probabil cel mai colorat anotimp. Nu vă pierdeți vremea enervându-vă că trafic, că bălți, că noroaie, că alte haine. Nu asta contează.


Cei care apreciază un cadru bun, care se opresc din drum ca să facă o fotografie, oricât de grăbiți ar fi și oricât i-ar enerva pe ceilalți, știu că toamna se numără culorile cele mai frumoase.

Prin urmare, Provocarea de marți pentru ziua de miercuri, S-Provocarea, este una simplă, servită, suavă și sentimentală. Provocarea este SEPTEMBRIE.

Vă aștept cu drag fotografiile în care, în felul vostru propriu, veți face din SEPTEMBRIE subiect și predicat. Fără cuvinte :)

P.S. Revine și tabelul, varianta de săptămâna trecută a fost nefericită. 

2 comentarii:

  1. Stiu ca am fost absenta o perioada, dar maine revin in forta. E frumoasa tema.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasă temă! Vom avea atâtea de admirat în acest minunat anotimp.
    O noapte bună și liniștită! :-)

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters