Pagini

miercuri, 16 noiembrie 2016

Fațade la tot cartierul (MfC46)

Vedere din București. Casă pe Hristo Botev, care-mi place de când am văzut-o întâiași dată pentru prima oară. Foto: Calin Hera
Vă invit să participați la Miercurea fără Cuvinteeveniment săptămânal inițiat de Carmen și continuat de mine, împreună cu prietenii acestei adevărate sărbători a blogosferei.



Ce aveți de făcut? Este suficient să postați pe blogul vostru o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală lansată în primul minut al fiecărei zile de miercuri (dar vă previn de marți) și să aduceți linkul postării în tabelul de mai jos.

Provocarea de astăzi se referă la FAȚADE. Vă provoc deci să arătați o FAȚADĂ, o clădire din localitatea voastră. Nu trebuie să fie ceva celebru. Trebuie doar să vă placă. Să aibă o poveste.



M-aș bucura ca, după ce postați linkul către blogul vostru / pagina voastră de Instagram să scrieți și câteva cuvinte la comentarii și să respectați regula „fără cuvinte” în postările voastre :).

42 de comentarii:

  1. Arhitectura cu arcade mi-a placut intotdeauna!
    Poate candva vor fi si renovate... Ar arata si mai spectaculos!
    Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că sunt vreo 12 ani de când mă gândesc la renovarea acestei vile. Între timp, a fost renovată, incredibil, cea de peste drum. Deci, se poate.

      Ștergere
  2. Foarte faina faţada! O casa din vremea in care utilul si eleganta se imbinau. O casa care si-a dovedit si rezistenta. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam înghesuită, se pare. Cred că de jur împrejur, mai ales împrejurul din stânga-i, nu avea ce să caute acolo. Dar nu știm încă cine a fost mai întâi, casa sau împrejurul.

      Ștergere
  3. Aici chiar m-ai nimerit, draga Calin! Pai tocmai am facut o expozitie de fotografii cu case istorice din zona Timpuri Noi, "De la Lemaitre la Timpuri Noi".Pentru ca oamenii sa nu mai mearga cu capul in jos pe strada, pentru ca fiecare casa are povestea ei, pentru ca poti sa construiesti fara sa demolezi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Excelent. Mă bucur mult să aflu despre expoziția voastră. E o temă dintre acelea care conține, încă din enunț, o lume.

      Ștergere
  4. Are un aer boem. Sigur ascunde multe poveşti interesante...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... Aș vedea până și fetița cu chibrituri la intrare (și mi-ar plăcea ca ușa să se deschidă pentru ea).

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Da. Nu mi-ar plăcea să fie toate ale mele, poate doar una, dar mi-ar plăcea să le văd falnice la tot pasul. Sau măcar să nu fie căzute rău...

      Ștergere
  6. O casa cu un aer boieresc, din alte vremuri. Sunt atatea in Bucuresti si in tara. Daca ar fi puse in valoare ar fi si orasele noastre mai frumoase si privirile noastre s-ar bucura mai mult ce ceea ce este in jurul nostru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mă bucur că încă sunt în picioare, în ciuda zecilor de ani de comunism și a celor douăzeci și cinci de samsarimobiliarism.

      Ștergere
  7. Îmi place arhitectura și ferestrele înalte,nu ca blocurile de azi!
    O zi minunată îți doresc,Călin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa. Ador ferestrele înalte, mari, care lasă lumina să intre.

      Ștergere
  8. Imi aduce aminte de un conac boieresc de prin partile in care m+am nascut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că, măcar pentru o clipă, ți-am adus aminte de locurile natale.

      Ștergere
  9. Scuze, n-am stiut ca postarea de astazi are tema, abia acum am citit articolul de ieri. Si culmea, am o groaza de fotografii cu fatade. Offf! Promit sa respect tema saptamana viitoare. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În general, au temă. De câteva luni, încerc să fac Provocări.

      Ștergere
  10. O zona faina din Bucuresti. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. faina casa, interesanta zona aleasa de tine... :) Happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. La poz.12 ai trecut tot linkul de aici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, rău îmi pare. Așa va fi fost să fie. Deși aveam și dincolo ceva fain.

      Ștergere
  13. Răspunsuri
    1. Daaa. In special cele care au păstrat măcar un detaliu de mare stil si clasa.

      Ștergere
  14. Ma asteptam sa vad cartierul.Eu am pus tot orasul.O fatada emblematica.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un cartier întins. Cu multe clădiri pe cale de prăbușire. Lăsate in Bucuresti de oameni care au vrut cu orice preț sa scape de Ceaușescu si regimul comunist. Lăsate acum in paragina (procese de retrocedare tergiversate). Ca sa poată intra pe mâna samsarilor imobiliari, pentru a fi demolate si înlocuite cu clădiri de birouri. Cam așa...

      Ștergere
  15. E ceva balzacian în clădirea asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Câteodată ma întreb si eu cum o fi înăuntru, mai ales ca am intrat in cateva clădiri din zona, construite cu gust, cu încăperi înalte, ferestre mari, parchet care scârțâie si tot tacâmul. Ma mulțumesc cu imaginea exterioara, zic un mulțumesc, in sân, si fac pasul mai lent, sa mai admir un pic. Nu m-am gândit niciodată la Balzac trecând pe acolo, dar acum am un motiv sa o fac.

      Ștergere
  16. Încă o temă foarte faină, care ne provoacă să fim atenți la clădirile frumoase și reprezentative de lângă noi, spre care zăbovim cu atenție atât de puțin.
    Frumoasă clădirea din poză. Așa cum spuneai în enunțul provocării, fiecare clădire are o... „poveste”. Istoria unor oameni...
    Numai bine și zile frumoase! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai descris foarte bine: avem mereu parte de revelații plăcute atunci când „căscăm ochii” și descoperim lucruri, locuri pe lângă care trecem fără a le băga în seamă.

      Ștergere
  17. Fiecare faţadă poate spune o poveste...
    Poate, după miercurea fără cuvinte, ar trebui s-avem joia/vinerea/sâmbăta cu poveste - cu o povestioară/poezioară despre una dintre pozele postate miercuri. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Punct ochit, punct lovit!
      Mă gândesc de multă vreme la asta, dar nu știu cum s-o spun mai bine :)

      Ștergere
  18. Tema de ieri imi aduce aminte de o plimbare, pe care tot imi propun sa o mai repet, in zona centrala, anul trecut.
    https://aboutwomenandnotonly.blogspot.ro/2015/04/fotografii-urbane-in-alb-si-negru.html
    Cladiri vechi, cele cu coloane si arcade sunt preferatele mele, dar si cele napadite de iedere.

    RăspundețiȘtergere
  19. Se duc, una câte una, casele cu astfel de fațade... :( E bine să le păstrăm amintirea în fotografii.

    Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper, sincer, să nu se ducă chiar toate. Dar e bine să fie puse deoparte.

      Ștergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters